Marketing internetowy

Posted by & filed under .

SEO 4

źródło: www.sxc.hu

Mając na uwadze informacje podstawowe dotyczące marketingu jesteśmy w stanie już wyjaśnić na czym polega marketing internetowy. Jest to forma marketingu, która jako medium używa internetu. Za pomocą internetu przesyłamy informacje marketingowe i w ten sposób pozyskujemy nowych klientów.

Początkowo reklama internetowa miała formę mailingu – wysyłanie reklam za pomocą e-maila (poczty elektronicznej). Po pojawieniu się przeglądarki internetowej Mosaic w 1993 r. reklama internetowa przybrała już formę graficzną. Przeglądarka potrafiła wyświetlać grafikę, teksty i ramki to doprowadziło do prawdziwej rewolucji w reklamie. Dzięki reklamie internetowej przedsiębiorcy mogli docierać do coraz to większej liczby odbiorców.

Istnieje kilka form reklamy internetowej. Podstawowa forma reklamowania się w sieci to strony rezultatów wyszukiwania w popularnej wyszukiwarce Google. Tak promujemy nasze serwisy z kubkami reklamowymi. Dużą popularnością obecnie cieszy się reklamowanie firmy za pomocą serwisów społecznościowych. Jedną najpopularniejszych form reklamy jaką przyjęła reklama internetowa są różnego rodzaju banery. O rodzajach reklamy internetowej można przeczytać w kolejnych artykułach.

Reklama w internecie ma znaczną przewagę nad innymi rodzajami reklamy. Dzieje się tak ponieważ przy internetowej formie reklamowania się istnieje możliwość natychmiastowego publikowania informacji i treści, które w żaden sposób nie są ograniczone, ani pod względem geograficznym ani też czasowym.

 

One Response to “Marketing internetowy”

  1. Kasia

    Wykorzystuję w reklamowaniu mojej firmy pozycjonowanie od wielu lat i muszę przyznać, że przynosi ono bardzo dobre wyniki. Ciągle mam nowych klientów, dzięki którym sprzedaje ciekawe kubki reklamowe z nadrukiem. Jest to idealna forma promocji. Co lepsze, każdy z nas ma szansę zaistnieć w tej dziedzinie.