Artykuł sponsorowany

Posted by & filed under .

Literature

źródło: www.sxc.hu

Może to być zarówno artykuł umieszczony w prasie jak i w internecie. Artykuły sponsorowane to artykuły pisane na zlecenie reklamodawcy. Takie artykuły tworzą Agencje reklamowe, które zatrudniają wyspecjalizowanych copywriterów. Jeśli artykuł umieszczany jest w prasie tworzy go doświadczony redaktor/dziennikarz danego pisma. Takie artykuły powstają po to by promować dany produkt lub usługę. Aby takie artykuły odniosły zamierzony efekt muszą być bardzo dokładnie przemyślane i zaplanowane. Najlepiej jest umieszczać na formowych blogach całą serię tego typu artykułów. Wtedy w łatwy sposób możemy wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów produktem, podnosimy prestiż firmy jako wyspecjalizowanej w branży jednostki gospodarczej. Artykuły sponsorowane można umieszczać bezpośrednio na własnej stronie www aby podnieść pozycję w wynikach wyszukiwania lub po prostu podnieść jakość strony jednak można również umieszczać je na innych stronach. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że artykuły umieszczane na dużych i popularnych portalach internetowych to właśnie artykuły sponsorowane, za które ktoś zapłacił aby się tam znalazły.

 

One Response to “Artykuł sponsorowany”

  1. Hania

    Często wykorzystuję tę formę promowania mojej marki. Bardzo często ruch z strony z takim artykułem jest wielki i to przez długi czas. Zawsze umieszczam w nich linki do promowania kubków z nadrukiem reklamowym. Dzięki temu zawsze mam klientów.